Kraków:
Dostawa implantów wraz z instrumentarium dla Bloku Operacyjnego
Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla al. Focha 33 w
Krakowie.ZP/16/2015
Numer ogłoszenia: 209468 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla , ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6876330, faks 012 6876331.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów wraz z instrumentarium dla Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla al. Focha 33 w Krakowie.ZP/16/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 10 pakietów: 1.Pakiet 1 - Implanty neurochirurgiczne 2.Pakiet 2 - Implanty neurochirurgiczne 3.Pakiet 3 - Płytki do korekcji 4.Pakiet 4 - Implanty ortopedyczne 5.Pakiet 5 - Implant ortopedyczny 6.Pakiet 6 - Implanty ortopedyczne 7.Pakiet 7 - Implant ortopedyczny 8.Pakiet 8 - Szew polimerowy 9.Pakiet 9 - Implant ortopedyczny 10.Pakiet 10 - Implant ortopedyczny W cenie oferty Dostawca uwzględni koszt przeszkolenia personelu - osób wskazanych przez Zamawiającego. Szkolenia obejmować będą wyłącznie zakres wiedzy merytorycznej związanej z użyciem wyrobów, które Dostawca dostarczy w ramach niniejszej umowy. Harmonogram szkoleń oraz ich zakres opracuje i przedstawi Dostawca. Zamawiający dokona wyboru osób uczestniczących w szkoleniu spośród swego personelu. Wszystkie szkolenia Dostawca przeprowadzi w języku polskim lub angielskim, zapewniając na swój koszt wszystkie niezbędne do realizacji szkolenia materiały. Szkolenia zostaną przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego lub innym dogodnym dla obu stron miejscu. Zakończenie szkoleń potwierdzone będzie protokołem, sporządzonym oddzielnie dla każdej szkolonej grupy, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.02.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy (osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, Dostawcy występujący wspólnie), którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP oraz spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Dostawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Dostawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Dostawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia tego warunku dostawca zobowiazany jest przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 zł - Jeżeli z treści polisy nie wynika, że została ona opłacona, Dostawca powinien załączyć do oferty dokumenty poświadczające jej opłacenie, w szczególności potwierdzenie uiszczenia składki lub raty polisy,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia Dostawcy o posiadaniu charakterystyki produktu /karty charakterystyki, świadectw rejestracji, certyfikatów bądź innych dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, zgodnie min. z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z późn. zm.),i zobowiązaniu się do ich okazania na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 3 dni od daty zgłoszenia takiego żądania - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści załącznika nr 1 do umowy, w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku: 1) wstrzymania produkcji oferowanej protezy, 2) zakończenia produkcji oferowanej protezy, 3) wygaśnięcia rejestracji oferowanej protezy, 4) zmiany danych Dostawcy. 2. W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 1 1-4) Dostawca w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje inne protezy o równoważnej jakości i może to nastąpić na uzasadniony wniosek Dostawcy i po zaakceptowaniu zmiany przez Zamawiającego. Nowe protezy posiadać muszą co najmniej takie same parametry jakie posiadały te będące podstawą wyboru oferty Dostawcy w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji dotychczas dostarczanego sprzętu, pod warunkiem, iż cena wprowadzonych protez nie ulegnie zwiększeniu. 3. Cena jednostkowa proponowanego towaru nie może być wyższa niż towaru oferowanego w załączniku nr 1 do umowy i musi być zgodna z zapisami § 1 ust. 5 niniejszej umowy. 4.Proponowane powyżej zmiany wymagają formy pisemnego aneksu. 5.Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 6.W związku z faktem, iż niniejsza umowa zawarta jest na okres dłuższy niż 12 miesięcy możliwe jest wprowadzanie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Dostawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Dostawcę. W takiej sytuacji każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. J.Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków,
IIIp. pok. 325.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. J.Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, IIIp. pok. 3o7 Kancelaria Szpitala..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Implanty neurochirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty neurochirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Implanty neurochirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty neurochirurgiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Płytki do korekcji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki do korekcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Implanty ortopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ortopedyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Implant ortopedyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implant ortopedyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Implanty ortopedyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty ortopedyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Implant ortopedyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implant ortopedyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Szew polimerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew polimerowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Implant ortopedyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implant ortopedyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Implant ortopedyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implant ortopedyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: