Kraków: Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego i obsługi Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie. ZP/22/2015
Numer ogłoszenia: 308664 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla , ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6876330, faks 012 6876331.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego i obsługi Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie. ZP/22/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W postępowanie na :dostawę odzieży i obuwia dla personelu medycznego i obsługi Szpitala wyodrębniono następujące pakiety: 1)Pakiet 1 - Odzież dla personelu medycznego; 2)Pakiet 2 - Odzież dla personelu kuchni; 3)Pakiet 3 - Odzież dla obsługi karetek; 4)Pakiet 4 - Odzież dla personelu obsługi; 5)Pakiet 5 - Obuwie dla personelu medycznego; 6)Pakiet 6 - Obuwie dla personelu obsługi..

II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 18.20.00.00-1, 18.33.20.00-5, 18.11.00.00-3, 18.81.33.00-4, 18.83.00.00-6, 18.81.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia Dostawcy o posiadaniu atestów, charakterystyk, świadectw rejestracji, certyfikatów, świadectw jakości i innych dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawą ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20.05. 2010 r. (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) i zobowiązaniu się do ich okazania w terminie 3 dni od daty zgłoszenia takiego żądania przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ - jeśli dany asortyment jest wyrobem medycznym. Zgodnie z art. 24 ustawy o wyrobach medycznych, wyrób medyczny przeznaczony przez wytwórcę do używania również jako środek ochrony indywidualnej musi speł-niać także zasadnicze wymagania odnoszące się do ochrony zdrowia i bezpieczeństwa, określone w przepisach dotyczących środków ochrony indywidualnej, wydanych na podstawie art. 9 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2014 r. poz. 1645 i 1662).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w szczególności w zakresie zmiany: 1)numeru katalogowego danego wyrobu; 2)nazwy wyrobu przy zachowaniu jego parametrów; 3)zastosowania wyrobu zamiennego z zachowaniem parametrów wyrobu objętego umową oraz ceną nie wyższą niż zawarta w ofercie; 4)wystąpienia okresowego braku wyrobu z przyczyn leżących po stronie producenta przy dostarczeniu wyrobu zamiennego o parametrach odpowiadającym parametrom wyrobu objętego umową i warunkami eksploatacji; 5)dokonania zmian ilościowych w asortymencie wyrobów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy, jeżeli jest to uzasadnione potrzebami Zamawiającego i leży w jego interesie, przy zachowaniu wskazanych w załączniku nr1 do niniejszej umowy cen jednostkowych 6)w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z umowy ceny netto pozostały nie zmienione. Zmiany cen brutto wynikające z ewentualnych zmian stawek podatku VAT, będą wymagały wprowadzenia, poprzez zawarcie stosownego aneksu do niniejszej umowy. 2.Zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej oraz zwiększeniem wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Zmiany te będą następować poprzez pisemne zawiadomienie Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, IIIp. pok. 325..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, IIIp. pok. 307 Kancelaria Szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - Odzież dla personelu medycznego..


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - Odzież dla personelu kuchni..


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - Odzież dla obsługi karetek..


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - Odzież dla personelu obsługi..


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - Obuwie dla personelu medycznego..


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - Obuwie dla personelu obsługi..