Dostawy - 455769-2016

Wyświetl widok skrócony

23/12/2016    S248    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Kraków: Implanty ortopedyczne

2016/S 248-455769

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie
ul. Skarbowa 4
Osoba do kontaktów: Marian Schab
31-121 Kraków
Polska
Tel.: +48 126876371
E-mail: zp@dietl.krakow.pl
Faks: +48 126876373

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.dietl.krakow.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa implantów wraz z instrumentarium dla Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie. ZP/20/2016.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy

Kod NUTS PL213

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Dostawa implantów wraz z instrumentarium dla Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie, al. Focha 33- w podziale na 35 pakiety – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ stanowiącym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
W cenie oferty Wykonawca uwzględni koszt przeszkolenia personelu – osób wskazanych przez Zamawiającego. Szkolenia obejmować będą wyłącznie zakres wiedzy merytorycznej związanej z użyciem wyrobów, które Wykonawca dostarczy w ramach niniejszej umowy.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Zamówienie podzielone zostało na 35 pakiety:
nr pakietu nazwa pakietu
1.1 Endoprotezy Biodra
1.2 Endoprotezy Biodra
1.3 Endoprotezy Biodra
2.1 Endoprotezy Kolana i innych stawów
2.2 Endoprotezy stawu kolanowego
3 Implant kolana
4 Implant barku
5 Implanty neurochirurgiczne
6 Implanty neurochirurgiczne
7 Implanty neurochirurgiczne
8 Implanty neurochirurgiczne
9.1 Implanty neurochirurgiczne
9.2 Implanty neurochirurgiczne
9.3 Implanty neurochirurgiczne
10 Implanty neurochirurgiczne
11.1 Implanty neurochirurgiczne
11.2 Implanty neurochirurgiczne
11.3 Implanty neurochirurgiczne
12 Implanty neurochirurgiczne
13 Implanty neurochirurgiczne
14 Implanty neurochirurgiczne
15 Implanty neurochirurgiczne
16 Implanty neurochirurgiczne
17 Implanty neurochirurgiczne
18 Płyty i śruby do zespoleń
19 Płyty i śruby do zespoleń
20 Implanty silikonowe typu Swanson i inne do operacji stopy
21 Implanty ortopedyczne
22 Implant ortopedyczny
23 Implanty ortopedyczne
24 Implant- szew polimerowy
25 Substytut gruzu kostnego
26 Implant ortopedyczny
27 Klatka szyjna i cement kostny niskotemperaturowy
28 Implant ortopedyczny.
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1.1 Endoprotezy Biodra
1)Krótki opis
Endoprotezy Biodra.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 1.2 Endoprotezy Biodra
1)Krótki opis
Endoprotezy Biodra.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 1.3 Endoprotezy Biodra
1)Krótki opis
Endoprotezy Biodra.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 2.1 Endoprotezy Kolana i innych stawów
1)Krótki opis
Endoprotezy Kolana i innych stawów.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Pakiet 2.2 Endoprotezy Kolana
1)Krótki opis
Endoprotezy Kolana.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Pakiet 3 Implanty kolana
1)Krótki opis
Implanty Kolana.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Pakiet 4 Implant barku
1)Krótki opis
Implant barku.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Pakiet 5 Implanty neurochirurgiczne
1)Krótki opis
Implanty neurochirurgiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Pakiet 6 Implanty neurochirurgiczne
1)Krótki opis
Implanty neurochirurgiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Pakiet 7 Implanty neurochirurgiczne
1)Krótki opis
Implanty neurochirurgiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Pakiet 8 Implanty neurochirurgiczne
1)Krótki opis
Implanty neurochirurgiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Pakiet 9.1 Implanty neurochirurgiczne
1)Krótki opis
Implanty neurochirurgiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Pakiet 9.2 Implanty neurochirurgiczne
1)Krótki opis
Implanty neurochirurgiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: Pakiet 9.3 Implanty neurochirurgiczne
1)Krótki opis
Implanty neurochirurgiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 15 Nazwa: Pakiet 10 Implanty neurochirurgiczne
1)Krótki opis
Implanty neurochirurgiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 16 Nazwa: Pakiet 11.1 Implanty neurochirurgiczne
1)Krótki opis
Implanty neurochirurgiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 17 Nazwa: Pakiet 11.2 Implanty neurochirurgiczne
1)Krótki opis
Implanty neurochirurgiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 18 Nazwa: Pakiet 11.3 Implanty neurochirurgiczne
1)Krótki opis
Implanty neurochirurgiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 19 Nazwa: Pakiet 12 Implanty neurochirurgiczne
1)Krótki opis
Implanty neurochirurgiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 20 Nazwa: Pakiet 13 Implanty neurochirurgiczne
1)Krótki opis
Implanty neurochirurgiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 21 Nazwa: Pakiet 14 Implanty neurochirurgiczne
1)Krótki opis
Implanty neurochirurgiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 22 Nazwa: Pakiet 15 Implanty neurochirurgiczne
1)Krótki opis
Implanty neurochirurgiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 23 Nazwa: Pakiet 16 Implanty neurochirurgiczne
1)Krótki opis
Implanty neurochirurgiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 24 Nazwa: Pakiet 17 Implanty neurochirurgiczne
1)Krótki opis
Implanty neurochirurgiczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 25 Nazwa: Pakiet 18 Płyty i śruby do zespoleń
1)Krótki opis
Płyty i śruby do zespoleń.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 26 Nazwa: Pakiet 19 Płyty i śruby do zespoleń
1)Krótki opis
Płyty i śruby do zespoleń.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 27 Nazwa: Pakiet 20 Implanty silikonowe typu Swanson i inne do operacji stopy.
1)Krótki opis
Implanty silikonowe typu Swanson i inne do operacji stopy.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 28 Nazwa: Pakiet 21 Implanty ortopedyczne
1)Krótki opis
Implanty ortopedyczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 29 Nazwa: Pakiet 22 – Implanty ortopedyczne
1)Krótki opis
Implanty ortopedyczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 30 Nazwa: Pakiet 23 – Implant ortopedyczny
1)Krótki opis
Implant ortopedyczny.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 31 Nazwa: Pakiet 24 – Implant – Szew polimerowy
1)Krótki opis
Implant -Szew polimerowy.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 32 Nazwa: Pakiet 25 – Substytut gruzu kostnego
1)Krótki opis
Substytut gruzu kostnego.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 33 Nazwa: Pakiet 26 – Implant ortopedyczny
1)Krótki opis
Implant ortopedyczny.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 34 Nazwa: Pakiet 27 – Klatka szyjna i cement kostny niskotemperaturowy
1)Krótki opis
Klatka szyjna i cement kostny niskotemperaturowy.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 35 Nazwa: Pakiet 28 Implant ortopedyczny
1)Krótki opis
Implant ortopedyczny.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33183100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Nr pakietu nazwa pakietu Wadium
w PLN
1.1 Endoprotezy Biodra 10920
1.2 Endoprotezy Biodra 6720
1.3 Endoprotezy Biodra 1130
2.1 Endoprotezy Kolana i innych stawów 8380
2.2 Endoprotezy stawu kolanowego 2750
3 Implant kolana 1800
4 Implant barku 340
5 Implanty neurochirurgiczne 4280
6 Implanty neurochirurgiczne 2200
7 Implanty neurochirurgiczne 1350
8 Implanty neurochirurgiczne 1050
9.1 Implanty neurochirurgiczne 1510
9.2 Implanty neurochirurgiczne 1500
9.3 Implanty neurochirurgiczne 210
10 Implanty neurochirurgiczne 1000
11.1 Implanty neurochirurgiczne 1080
11.2 Implanty neurochirurgiczne 1740
11.3 Implanty neurochirurgiczne 2320
12 Implanty neurochirurgiczne 6100
13 Implanty neurochirurgiczne 560
14 Implanty neurochirurgiczne 860
15 Implanty neurochirurgiczne 1350
16 Implanty neurochirurgiczne 2700
17 Implanty neurochirurgiczne 90
18 Płyty i śruby do zespoleń 360
19 Płyty i śruby do zespoleń 320
20 Implanty silikonowe typu Swanson i inne do operacji stopy 540
21 Implanty ortopedyczne oraz instrumentarium 150
22 Implant ortopedyczny membrana 190
23 Membrana + substytut gruzu 600
24 Implant- szew polimerowy 120
25 Substytut gruzu kostnego z instrumentarium 80
26 Implant ortopedyczny– 40
27 Cement kostny niskotemperaturowy 410
28 Implant ortopedyczny– 300
Na wszystkie pakiety wartość wadium wynosi – 65050.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty w terminie do 60 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury VAT za użyty wyrób, potwierdzonej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wpłaty dokonywane będą przelewem na rachunek bankowy Dostawcy.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
III.1.4)Inne szczególne warunki
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1.) Wykonawca posiada Zezwolenie lub koncesję uprawniającą do obrotu wyrobami medycznymi wydana (podstawa prawna ustawa z dnia 20.5.2010 o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107, poz. 679 z późn. zm.), (jeśli dotyczy)
2). Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawi art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Ponadto:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zwaną dalej Pzp oraz spełniają wymogi określone w SIWZ. W tym celu Wykonawca złoży Jednolity Europejski Dokument Zamówienia, zgodnie z zarządzeniem wykonawczym KE (UE) 2016/7 z 5.1.2016 ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia jako oświadczenie własne Wykonawcy.
Ocena spełnienia powyższych warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń.
Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, należy je załączyć do oferty.
W toku badania ofert Zamawiający zastosuje art. 24aa ustawy Pzp.
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
1. Dokumenty określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia par. 1, par 2 ust 1 pkt. 1, par. 5 oraz par. 7.tj
2) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
3) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4) Zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14, i 21 ustawy –wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp
Oświadczenia Wykonawcy:
1)o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
2) o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;
3) o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż: 100 000 PLN.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizował lub realizuje co najmniej 2 dostawy oferowanego przedmiotu zamówienia na kwotę co najmniej równą wartości składanej oferty, wraz z referencjami. Ocena spełniania warunków nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej

1. Cena. Waga 60

2. Termin dostawy uzupełnienia na blok operacyjny. Waga 20

3. Możliwość wykonania badania MRI po wszczepieniu implantu. Waga 20

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZP/20/2016
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
31.1.2017 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 31.1.2017 - 10:15

Miejscowość:

Kraków, Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4, III p., pok. 326

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postepu 17a
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1.Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. 3.Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
4.Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
5.Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
6 Odwołanie wnosi się:
a) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni jeżeli zostały przesłane w inny sposób
b) Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień siwz, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dz.U. UE lub zamieszczenia siwz na stronie internetowej.
c) Odwołanie wobec czynności innych niż określone w literze a i b wnosi się: w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia;
7.W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SIWZ zamawiający może przedłużyć termin składania ofert lub termin składania wniosków.
8.Zamawiający przesyła niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołania innym wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SIWZ, zamieszcza ją również na stronie internetowej, na której jest zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu lub jest udostępniana specyfikacja, wzywając wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.
9.Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie.
10.Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron.
11.Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
22.12.2016